Mails versturen via poort 25 lukt niet meer

Laatst bijgewerkt: 22/05/2025

Naar aanleiding van een recente update van DirectAdmin is het niet langer mogelijk om poort 25 te gebruiken voor het verzenden van e-mail.

Meer informatie hierover vindt u op: https://docs.directadmin.com/changelog/version-1.676.html.

Wij adviseren onze klanten al enkele jaren om hiervoor poort 465 (of 587) te gebruiken.

Kiyoh

9.9

gebaseerd op 465 beoordelingen

Beoordeel >

Mediawax werkt met o.a.

Installatron Partner Imunify 360 Secured PHP 8 op alle servers Kernelcare Sectio ssl-certificaten Gratis Let's Encrtypt certificaten