Helpdesk

Alles wat je nodig hebt om je uit de nood te helpen.

Support nodig?

FoxMail instellen

Een e-mailaccount instellen in FoxMail


In deze tutorial gaan we ervan uit dat u het e-mailaccount al heeft aangemaakt in uw webhostingaccount via het control panel.


We gaan nu een e-mailaccount instellen in FoxMail, zodat u e-mailberichten kunt verzenden en ontvangen.


We beginnen door hier op Account te klikken.


Klik vervolgens op New.


De FoxMail Account Wizard verschijnt.


Klik op Next.


Vul hier een voor u herkenbare naam in voor het nieuwe e-mailadres op uw computer. Klik op Next.


Vul uw Naam in. Deze is zichtbaar als afzender voor de ontvangers van uw e-mailberichten.


Vul vervolgens uw nieuwe e-mailadres hier in. Klik op Next.


Geef de inkomende (POP) en uitgaande (SMTP) mailserver op.


Deze mailservers zijn verstrekt bij het aanmaken van het e-mailaccount. Meestal is dit simpelweg mail.uwdomeinnaam.nl


Geef de inkomende mailserver (POP) op.


Geef de gebruikersnaam van uw e-mailaccount op. Vaak is dit hetzelfde als het e-mailadres.


Vul vervolgens hier uw wachtwoord in.


Geef de uitgaande mailserver (SMTP) op. Klik vervolgens op Next.


Selecteer het vakje voor SMTP Authentication.


Deze uitgaande (SMTP) mailserver vereist authenticatie zodat alleen u via uw account naar buiten kunt mailen.


Klik op Finish.


U heeft nu een e-mailaccount ingesteld die gebruikt kan worden om e-mails te verzenden en ontvangen via FoxMail.


Dit is het einde van de tutorial. U weet nu hoe u een e-mail account kunt instellen in FoxMail.