Helpdesk

Alles wat je nodig hebt om je uit de nood te helpen.

Support nodig?

Windows Mail instellen

Een e-mailaccount instellen in Windows Mail


In deze tutorial gaan we ervan uit dat u het e-mailaccount al heeft aangemaakt in uw webhostingaccount via het control panel.


We gaan nu een e-mailaccount instellen in Windows Vista Mail, zodat u e-mailberichten kunt verzenden en ontvangen.


We beginnen door hier op Tools te klikken.


Klik vervolgens op Accounts.


Klik op Add.


Zorg ervoor dat de optie E-mail Account geselecteerd is. Klik vervolgens op Next.


Vul uw Naam in. Deze is zichtbaar als afzender voor de ontvangers van uw e-mailberichten. Klik vervolgens op Next.


Vul hier uw nieuwe e-mailadres in. Klik op Next.


Geef vervolgens de inkomende en uitgaande mailserver op.


Klik op Next.


Vul uw e-mailadres in als username.


Vul hier het wachtwoord van uw e-mailaccount in. Klik op Next.


Vink dit vakje aan als u nu niet wilt controleren of u e-mailberichten heeft.


Klik op Finish.


Nog een handeling voordat u klaar bent... klik op Properties.


Klik vervolgens op het tabblad Servers.


Selecteer het vakje Outgoing server requires authentication


Deze uitgaande (SMTP) mailserver vereist authenticatie zodat alleen u via uw account naar buiten kunt mailen.


Klik op OK zodra u klaar bent.


Klik op Close.


U heeft nu een e-mailaccount ingesteld die gebruikt kan worden om e-mailberichten te verzenden en ontvangen via Windows Mail.


Dit is het einde van de tutorial. U weet nu hoe u een e-mailaccount kunt instellen in Windows Mail.